maandag 25 januari 2016

Een jaar later

Het is wel heel rustig geweest op deze blog. Inmiddels is het alweer bijna een jaar later en intussen heb ik een zware zwangerschap en dito bevalling achter de rug. Daardoor vond ik geen ruimte en rust en energie om deze blog bij te houden. Binnenkort hoop ik het weer op te pakken. Het lukte beter om mijn andere (persoonlijke) blog bij te houden. Deze gaat veel minder over financiële kwesties. Mocht je het interessant vinden, dan kun je hier meer lezen.

Tot binnenkort!

7 opmerkingen:

  1. Hé jongens, ik ben vandaag super opgewonden. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening van LAPO M-F hadden gekregen en toen besloot ik een aanvraag in te dienen op basis van populaire aanbevelingen en nog maar een paar uur geleden bevestigde ik een totaalbedrag van 50.000 euro op mijn rekening. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om zich aan te melden via hun e-mail: lapofunding960@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil Karin Sabine lenen voor mij een lening van € 40.000 waarderen. als je een dringende lening nodig hebt, voorkom dan dat je wordt opgelicht door nep-geldschieters en solliciteer via een echte leningfirma via e-mail sabinhelps@gmail.com whatsapp +79267494861

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bent u op zoek naar een lening om een bedrijf te starten of uw rekeningen te betalen, wij bieden hier alle soorten leningen aan met 2% rente. neem vandaag nog contact met ons op. Neem contact met ons op via ons e-mailadres: lapofunding960@gmail.com
    WHATSAPP +1 (254) 354-4300

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Truly they are the world licensed internet gurus.. because your smile is their happiness......They are licensed and experienced group of hackers who has served and delivered up to speed over the years globally . Their services are safe and secured with 100% guaranteed because they are group of Noble Hackers who respect human sympathy to the call … I can beat up my chest to testify of their proficiency … contact these group of hackers via blankatmmaster555@GMAIL.COM or Whatsapp:+31970050333695 They have spent up to 2 decades in the Hacking profession as a well qualified hackers and their reputation is acknowledged positively..People choose them because they don't fail to deliver..They offer all manners of Hacking services which are not limited to the following;
    *Retrieval of fraudulent funds*UNLIMITED NETFLIX LOGIN*LOAN transfer *Loading of Bitcoin
    *Removal of old credit score
    *Unlimited Blank ATM Card with Tracking code for pick up
    *Help Sign up to ILLUMINATI and get famous faster
    *delete Youtube videos or increase views
    *school transfer and certificate forgery
    *Verify accounts for Paypal transfer and bank logins
    *Hack Court System and Clear criminal records
    *Bitcoin mining
    *Credit card delivery
    *School grades upgrade
    *Facebook hack
    *Whatsapp Hack
    *IP location
    *Clears bad Driving
    *Hack Bank Logins
    And other countless services but not for free …they deliver perfectly without any regret from any client… email link: BLAMKATMMASTER5555@GMAIL.COM
    WhatsApp+3197005033695
    Web site: http: //blankatmmaster5555.wixsite.com/
    Harkers
    Truly they are the world licensed internet gurus.. because your smile is their happiness......

    BeantwoordenVerwijderen